Виховна година
Тема: Знайомство з класом
Мета: познайомитись
з учнями, надати їм можливість поринути у власний внутрішній світ, вчити бачити
в оточуючих людях позитив, формувати соціальну компетентність засобами ігрового
спілкування.
Обладнання : клубочок ниток, папір для тестування, ручки, бланки для анкети «Моя
унікальність».
Структура заняття
-
Добрий
день, хлопчики та дівчатка. Сьогодні ми зібралися з вами разом, щоб
поспілкуватися, познайомитись, і перш за все з самими собою.
А працювати ми будемо
за таким девізом:
Не просто слухати, а чути.
Не просто дивитися, а бачити.
Не просто відповідати, а міркувати.
Дружно й плідно працювати.
Не просто слухати, а чути.
Не просто дивитися, а бачити.
Не просто відповідати, а міркувати.
Дружно й плідно працювати.
Вправа 1.«Пов’язувальна нитка»
Хід вправи: Діти стають у коло, педагог
дає одному з них клубочок ниток. Той, тримаючи кінець нитки в одній руці, іншою
передає клубок дитині, яка стоїть поряд. При цьому промовляє слова вітання. Так
діти, поступово розмотуючи клубок, передають його одне одному, по колу.
Наприкінці утворюється коло з нитки, яку малята тримають в руках. Педагог
підкреслює: «Ви передали одне одному частинку своєї душі, тепла, і тепер ви –
одне ціле. Так має бути завжди».
Варіант вправи: Слова вітання не
повторюються. Наприклад: «Доброго дня!», «Здрастуй», «Привіт!», «Доброго здоров’я»,
«Добридень», «Вітаю», «Здоровий будь» тощо.
Вправа 2. «Знайомство»
-
Кожен
з вас зараз представиться за таким планом
o
мене
звуть…
o
я
люблю…
o
я
не люблю…
Наприклад:
-
Мене
звуть Савка Тетяна Петрівна, я дуже люблю дітей, інтелектуальні ігри та свою
родину, не люблю коли обманюють, сваряться та погану погоду.
(діти розповідають про себе)
Вправа 3. «А вам слабо?»
-
Кожен
з нас особистість, чим же особливим ви відрізняєтесь від інших. Проведемо
конкурс «А вам слабо?», де кожен з вас зможе проявити себе або показавши що він
особливе вміє, або розповісти, чим особливим відрізняється від інших.
(діти розповідають про себе)
Влітку ви дуже
багато проводили часу в русі і на свіжому повітрі,а зараз ми уже багато часу
провели сидячи за партами,тому давайте
проведемо веселу фізкультхвилинку.
Вправа 4.
Фізкультхвилинка: ( треба тими частинами тіла, що я назву написати в
повітрі цифри) – діти встають біля парт.
Ніс – цифра 1
Права рука – 2
Діва рука – 3
Праве плече – 4
Ліве плече – 5
Права нога – 6
Ліва нога – 7
Те місце,яким ми сідаємо – 8
Коліна – 9
Разом: права рука – 1, ліва – 0.
Ніс – цифра 1
Права рука – 2
Діва рука – 3
Праве плече – 4
Ліве плече – 5
Права нога – 6
Ліва нога – 7
Те місце,яким ми сідаємо – 8
Коліна – 9
Разом: права рука – 1, ліва – 0.
Вправа 5. «Калейдоскоп
емоцій»
Вчитель описує
певну ситуацію, діти мімікою показують свій настрій.
Наприклад:
1. У твого друга день народження.
2. Твоя бабуся погано почувається.
3. Ти бачиш, як хлопчик ламає гілку дерева.
4. Ти бачиш на вулиці слона.
5. Ти загубив свою іграшку.
6. Ти побачив гарну квітку.
Від нашого заняття я б хотіла залишити собі
щось на згадку про вас, і найкращім вважаю ваші відверті роздуми про себе.
Вправа 6. Анкета «Моя унікальність» (Додаток
1)
Вправа 7. «Віночок
побажань»
Всі учасники стають
у коло один за одним та кладуть праву руку на плече сусіду. Кожен учасник по
черзі називає ім'я сусіда і щось йому бажає. Гра закінчується, коли всі
учасники обмінялися побажаннями.
Здоров‘я – це одна з головних умов досягнення
успіху в житті. Бережіть його з молодих літ, зміцнюйте й примножуйте його. Не
витрачайте даремно цей безцінний скарб, дарований Природою. Пам‘ятайте, що Ваше
здоров‘я – у Ваших руках. Будьте здоровими!
Я маю надію,що нам
було весело і ми гарно і корисно провели час, отож бажаю Вам здоров’я і сили
для навчання, щоб навчання в нашому
класі було легким і веселим !!! І на згадку у вас залишиться гарний настрій( у
вигляді смайлика).
(Додаток 1)
Вид спорту, Розшифруй
своє ім’я :
Заняття, Т-таємнича,
Музика, А-акуратна,
Улюблене місце у школі Н-натхненна,
Я-яскрава
Єдине бажання Найулюбленіший спогад
Перше знайомство та незабутні спогади!!!
ВідповістиВидалити